Белтэлекам заснаваў першы беларускамоўны ІТ-брэнд
Для прасоўваньня лічбавага інтэрактыўнага тэлебачаньня дзяржаўны тэлекамунікацыйны манапаліст Белтэлекам выбраў гандлёвую марку ZALA («зала», то бок заля) з дэвізам «кiруй сваiм тэлебачаньнем». ZALA стаў першым і адзіным поўнасьцю беларускамоўным брэндам у краіне.
→16.09.2009
У Эўропе Інтэрнэт абганяе тэлебачаньне
Амаль 6 з 10 эўрапейцаў рэгулярна наведваюцца ў сеціва, а моладзь болей часу праводзіць у інтэрнэце, чым перад экранамі тэлевізараў. Мэдыясьвет сучаснага чалавека становіцца лічбавым.
→14.11.2007
Дарэчы, за публікацыямі на Generation.by зручна сачыць праз RSS