Адукацыйны праект для маладых маркетолягаў AlterEDU
Youth Marketing League ладзіць з прадстаўнікамі вядучых кампаній Беларусі шэраг сустрэч, аб'яднаных у праекце AlterEDU. Студэнты-маркетолягі і маладыя спэцыялісты, якія лічаць, што будучыня беларускага бізнэсу за імі, могуць пераняць досьвед тых, хто робіць бізнэс сёньня.
→Інтэрнэт-рэліз новага альбому Radiohead ня зьнізіў продажы CD
Усім было цікава, чым скончыцца музычны экспэрымэнт Radiohead зь іх новым альбомам «In Rainbows»: 10 кастрычніка гурт выклаў яго ў Сеціве, даўшы права прыхільнікам самім вызначаць кошт. Аднак на продажы фізычных носьбітаў, тое не паўплывала — сёмы альбом Radiohead «In Rainbows» аказаўся на першай прыступцы музычных чартаў.
→Трэніруй галаву, маркетоляг!
Рабіць карыснае, працаваць галавой і не баяцца быць разумнымі — вось выбар сучаснай моладзі! Таму ўжо другі раз Youth Marketing League і спэцыялізаваны рэсурс Marketing.by запрашаюць амбіцыёзных студэнтаў і маладых спэцыялістаў узяць удзел у першай бізнэс-гульні Беларусі HeadMade Marketing.
→