MTV перастаў лічыць сябе музычным тэлебачаньнем

Упершыню за 30 гадоў канал MTV заняўся маштабнай зьменай іміджу і адмовіўся ад брэнду «музычнага тэлебачаньня». Новае пакаленьне гатовае да зьмены канцэпцыі, лічыць кіраўніцтва каналу.
→12.02.2010
«Гукавыя хвалі» і MTV — апошняя надзея Эўразьвязу ў прыцягненьні цікаўнасьці да выбараў

Эўрапейскую моладзь ня так лёгка зацягнуць да выбарчых скрыняў. Зь інтэрнату асабліва не пагоніш і датэрмінова да дому на пару дзён у знак удзячнасьці за галасаваньне ня выправіш. Вось Эўракамісія і шукае новыя сродкі выйсьця на апалітычных маладзёнаў.
→21.04.2009
Целік ня ў модзе: большасьць маладых брытанцаў глядзяць кліпы на YouTube

Нядаўнія сацыялягічныя дасьледаваньні паказалі, што большая частка маладых людзей для прагляду музычных кліпаў карыстаюцца паслугамі відэахостынгу YouTube, адначасова паступова забываючыся на музычныя каналы кшталту MTV.
→01.04.2009
Дарэчы, за публікацыямі на Generation.by зручна сачыць праз RSS 
