Умка: «Рок патрэбны там, дзе трымаюць за горла»
Абсалютна бясплатны, разьняволены і лёгкі оўпэн-эйрны канцэрт Умкі сабраў усіх, хто ня здолеў зваліць зь Менску ў разгар летняга сэзону.
«Мне заграница не нужна,
Меня бесплатно кормит вся страна», — сьпявачка Умка зьвяртаецца да слухачоў з дзьвюх сотняў маладых людзей, што сталі колам ля яе, ці разваліліся на бэтонных аскепках вялізнага непрацуючага фантану за менскім Палацам мастацтваў.
Расейцы «Умка и Броневик» ня першы раз даяжджаюць да Беларусі. Былі ў іх тут і кватэрнікі, і больш афіцыйныя канцэрты. І як заўжды гітарная музыка гурту абуджае ў памяці застаўшыхся ў
Хаця сама Ганна больш ня мае «неабмежаванага часу» для гіпарскага ладу жыцьця ды й стопам больш ня езьдзіць. «Я старая і непрыгожая, і мяне ніхто не бярэ», — жартуе Ганна.
Нельга прыдумаць лепшага месца для менскага канцэрту Умкі, чым такі ж разьняволены і свабодны, як і яе творчасьць, фэст
«Не тупіце, прыяжджайце да нас у Крым, там будзе шмат нашых бясплатных канцэртаў», — кажа Ганна.
Акрамя бясплатных канцэртаў сьпявачцы няма чаго прапанаваць прыхільнікам: усе дыскі яе былі распрададзеныя на папярэднім канцэрце ў Вільні, пасьля якога Умка, уласна, і прыехала ў Беларусь.
«У Вільні прыйшло чалавек 100. І публіка была іншая, чым тут, — упэўнена і адначасова нязмушана кажа Умка. І дадае: Рок патрэбны там, дзе трымаюць за горла».
Пайшоў дождж, бліскавіца асьвятліла пранізанае начной сьпякотай менскае паветра. Дыхаць стала лягчэй, а музыка дарабіла справу, адчыніўшы новы канал камунікацый паміж публікай і сцэнай, паміж людзьмі.
Міжнародны фэстываль нененеэкспэрымэнтальнага мастацтва