Адукацыйны праект для маладых маркетолягаў AlterEDU
Youth Marketing League ладзіць з прадстаўнікамі вядучых кампаній Беларусі шэраг сустрэч, аб'яднаных у праекце AlterEDU. Студэнты-маркетолягі і маладыя спэцыялісты, якія лічаць, што будучыня беларускага бізнэсу за імі, могуць пераняць досьвед тых, хто робіць бізнэс сёньня.
Моладзевая ініцыятыва Youth Marketing League правяла летась першую
Адна з сустрэчаў праходзіць сёньня, яшчэ плянуецца правесьці тры. У атмасфэры вольнай гутаркі студэнты могуць на роўных камунікаваць з прадстаўнікамі пасьпяховага бізнэсу і даведацца, якімі на сёньняшні дзень могуць быць шляхі разьвіцьця кар’еры і прафэсійнага росту ў нашай краіне.
«Падтрымка праекту AlterEDU — гэта жаданьне падтрымаць маладых маркетолягаў і перадаць ім досьвед прафэсіяналаў, які яны, у сваю чаргу, будуць выкарыстоўваць для пабудовы заўтрашняга беларускага бізнэсу,« — адзначыў Сяргей Буры, кіраўнік аддзелу па карпаратыўных сувязях «
Брытыш-Амэрыкан Табака Трэйдынг Компані».
Апроч «
Хаця AlterEDU арыентаваны на