«Крэатыўны марафон» пройдзе пад знакам «3D» 1 кастрычніка
«Крэатыўны марафон. 3D» — IV
Галоўная задача Марафону — даць яго ўдзельнікам прадстаўленьне пра тое, што адбываецца на рынку маркетынгавых камунікацый Беларусі.
Нацыянальны
Аўдыторыя «крэатыўна марафону» — гэта мэнэджэры, маркетолягі і спэцыялісты па камунікацыях рознага ўзроўню, якія прадстаўляюць самы шырокі спэктар прадпрыемстваў Беларусі; супрацоўнікі прадстаўніцтваў міжнародных кампаній, зацікаўленыя ў разьвіцьці бізнэсу ў Рэспубліцы Беларусь. Актыўны ўдзел у КМ прымаюць таксама кіраўнікі і мэнэджэры розных рэклямных, камунікацыйных і
Арганізатары разьлічваюць на актыўны ўдзел у «Крэатыўным марафоне» 2010 году прафэсіяналаў з Расіі, Украіны, краінаў Балтыі, зацікаўленых у паслугах беларускіх спэцыялістаў у галіне маркетынгу і пашырэньні кантактаў зь імі. Па традыцыі ў працы Марафону возьмуць удзел і прадстаўнікі ворганаў дзяржаўнай улады і кіраваньня, у першую чаргу, Міністэрства гандлю Рэспублікі Беларусь.
Cпікеры, якія пацьвердзілі свой удзел у КМ3D
- Андрэй Фёдараў (Украіна), дырэктар групы кампаній UNITED Communications Group, CEO крэатыўнага бюро SAHAR і
дызайн-бюро Karandash Design - Сяргей Кузьменка (Украіна), Senior Trendwatcher трэндвочынгавага агенцтва InTrends
- Аляксандр Шэвялевіч, старшыня праўленьня
SMG-Крынь - Вераніка Пісарэнка, дырэктар рэклямнага агенцтва Forte Grey
- Андрэй Гнёт, рэжысёр
прадакшн-студыі Partizan Production - Юля Ляшкевіч, рэклямны кансультант
- Юрый Зісер, генэральны дырэктар партала TUT.by
- Надзя Зелянкова, дырэктар па разьвіцьці агенцтва Red Graphic
- Ільля Кухараў і Павел Дзядкоў, крэатыўныя дырэктары студыі спэцпраектаў «PR квадрат»
- Вольга Алейнік, дырэктар агенцтва візуальных камунікацый AVC
- Алег Раманаў, дырэктар агенцтва Efecta BBDO
- Віталь Дзенісенка, дырэктар
Дызайн-студыі Дзмітрыя Баравога
Афіцыйны сайт крэатыўнага марафону 2010 www.creathon.by