Антытытунёвая рэкляма з падтэкстам выклікала скандал у Францыі
Рэклямная кампанія па барацьбе з паленьнем, у межах якой зьявіліся плякаты з выявамі цінэйджэраў у позе сымуляцыі аральнага сэксу, стала нагодай для шматлікіх спрэчак. Крытыкі кажуць, што плякаты ствараюць фальшывыя аналёгіі паміж сэксам і паленьнем.
«Паліць — значыць быць рабом тытуню», — сьцьвярджае подпіс пад скандальнымі плякатамі, на якіх разьмешчаныя выявы мужчынаў, што трымаюць руку на галаве падлетка. У дзяўчыны (у іншых варыянтах хлапца) пры гэтым у вуснах бачная цыгарэта. Аналёгіі з аральным сэксам відавочныя.
Арганізатар рэклямнай кампаніі «Droits des
«Кампанія накіраваная на маладых людзей, для якіх цыгарэты ўяўляюцца сымбалем эмансыпацыі і свабоды, а насамрэч вядуць да залежнасьці і падпарадкаваньня», — напісалі прадстаўнікі арганізацыі ў
он-лайн дыскусіі.
Плякаты ўжо пасьпелі зьявіцца ў барах і газэтах, што выклікала шмат крытычных заўваг. Некаторыя грамадзянскія аб’яданьні Францыі, якія выступаюць за сямейныя каштоўнасьці, называюць плякаты абразьлівымі.
У той жа момант іншыя актывісты задумваюцца над эфэктыўнасьцю нашумелай рэклямы:
«Наколькі я ведаю, аральны сэкс не прыводзіць да ракавых захворваньняў», — заявіла ў аўторак выданьню Le Parisien Антанэта Фокью, актывістка Руху за разьняволеньне жанчын.
Паводле Telegraph