Рэклама канцэртаў у Беларусі да атрымання гастрольнага пасведчання будзе забароненая
У Беларусі арганізатары канцэртаў змогуць рэкламаваць мерапрыемства толькі пасля атрымання пасведчання на права арганізацыі і правядзення культурна - відовішчнага мерапрыемства. Такое рашэнне змяшчаецца ў абноўленым Законе «Аб рэкламе».
Гэтыя правілы фармальна дзейнічалі з моманту ўступлення ў сілу «Палажэння аб арганізацыі і правядзенні культурна - відовішчных мерапрыемстваў у Беларусі», але цяпер афіцыйна зацверджаныя і ў Законе «Аб рэкламе». Рашэнне прапісана ў Законе № 132- З «Аб унясенні змяненняў і дапаўненняў у некаторыя законы Рэспублікі Беларусь» ад 23 красавіка 2014 года.
«Арганізатар культурна-відовішчнага мерапрыемства і іншыя асобы не маюць права абвяшчаць у сродках масавай інфармацыі праграму культурна-відовішчнага мерапрыемства і распаўсюджваць рэкламныя матэрыялы па яго правядзенні да атрымання арганізатарам культурна-відовішчнага мерапрыемства пасведчання на права арганізацыі і правядзення культурна-відовішчнага мерапрыемства на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь у выпадках, калі атрыманне такога пасведчання з'яўляецца абавязковым» , - гаворыцца ў Законе.
У артыкуле 21 Закона «Аб рэкламе» «Рэклама культурна - відовішчнага мерапрыемства» таксама зацверджаны дадзеныя, якія павінныя быць паказаныя ў рэкламе культурна-відовішчнага мерапрыемства звесткі пра арганiзатара культурна-вiдовiшчнага мерапрыемства (найменне, месцазнаходжанне, кантактныя тэлефоны), звесткі пра пасведчанне (рэгістрацыйны нумар, дата прыняцця рашэння пра выдачу, назва органа, які яго выдаў), а таксама інфармацыя пра спецыфіку культурна-вiдовiшчнага мерапрыемства (наяўнасць або адсутнасць фанаграмы).